Coșul tău de cumpăraturi

Nu ai nimic în coșul de cumpărături. Fă prima ta comanda acum!
spre magazinul online

Lista de favorite

Trebuie să intri în cont sau să te înregistezi pentru a adăuga produse în lista de favorite.
Înregistrează-te
Închide

EVOLUȚIA SALOANELOR DE FRUMUSEȚE

Autor: Estel Moldova

30.07.2020

Totul ce ne înconjoară – este o EVOLUȚIE continuă. Tehnologii, moravuri, situații financiare, cultura – totul este schimbător și în spatele acestor schimbări sunt oamenii. În cazul saloanelor de frumusețe - sunt acele persoane specializate în acest domeniu, proprietarii, producătorii, dar și clienții. Deși, ar părea că această industrie nu poate fi supusă unor schimbări spontane și majore, acestea NU ezită să apară...

Putem zice, că serviciile de îngrijire în saloanele de frumusețe au evolut într-un timp foarte scurt. Da, chiar și egiptenii, grecii antici și romanii aplicau diferite uleiuri pe păr și clăteau părul cu extracte de plante pentru a conferi netezime, hidratare și strălucire. Totuși, piața serviciilor de îngrijire s-a format relativ recent – odată cu apariția multor saloane de frumusețe.

Prima etapă în evoluție au fost serviciile de imagine, ce conferă un rezultat instantaneu, imediat sesizabil, comparabil cu efectul retușării. Frumusețea părului în timpul acestor servicii se realizează prin mijloace externe, dar nu prin expunere internă.  Formula succesului este simplă: netezimea părului = modul de îndreptare. Totuși,  acest succes este întotdeauna pe termen scurt.

Un nou pas în dezvoltarea serviciilor a fost apariția TERAPIEI părului, care oferă un rezultat durabil și focusarea asupra îngrijirii structurii interne a acestuia. Evoluția industriei beauty a luat o întorsătură neașteptată apelând, din nou, la uleiuri și extracte, cunoscute încă din antichitate și completându-le cu o serie de componente noi și tehnologii. Iar următoarea etapă evolutivă a dezvoltării a fost apariția conceptului de WELLNESS, întruchipat în serviciile SPA.

Astăzi, tot mai mulți oameni vorbesc despre o abordare holistică asupra clientului, ceea ce implică un impact complex asupra unei persoane ca un tot întreg. Oamenii profesioniști și clienți experimentați ridică această industrie la un nou nivel: nivelul programelor de salon personalizate, care îmbină tot ce este mai bun. În primul rând, personalizarea, care nu are o concurență la etapa actuală. În al doilea rând, terapia extrem de eficientă. Și în al treilea rând, toate avantajele SPA-ului: masajul capului, aroma, efectul de relaxare. Noul avânt în evoluție nu anulează etapele anterioare și bine cunoscute: clienții mai au nevoie de serviciile de imagine, de terapie intensivă pentru păr sau SPA – toate separat. 

Totuși, în zilele de azi, clienții au frâu liber la alegere, să obțină și să simtă mult mai multe...

sus