CU COAFURA A APARUT SI IDENTITATEA.
IDENTITATEA A FĂCUT O LEGENDĂ.
TWIGGY
Ea a revoluționat industria modei și conceptul de frumusețe ca atare. A devenit un simbol de stil și un model. Și totuși, nu a mers niciodată pe podium dar a intrat în istorie ca prima supermodelă din lume. Schimbarea incredibilă din viața lui Leslie Hornby, mai bine cunoscută sub numele de Twiggy, a început cu o cunoștință cu coaforul Leonardo, popular în cercurile boeme din Londra. Leonardo căuta modele pentru experimente îndrăznețe cu forma frezurii. Așadar, a avut loc întâlnirea fatidică a stilistului și Leslie, în vârstă de 16 ani, care, fără ezitare, a fost de acord cu o schimbare radicală de stil. Rezultatul muncii lui Leonardo a fost surprins de prietenul său fotograf, după care imaginile tinerii modele au împodobit un salon de înfrumusețare deținut de un frizer. Clienții lui Leonardo, uimiți de noul stil, au povestit prietenilor și cunoștințelor despre fotografiile lui Twiggy, astfel încât în curând toată Londra a aflat despre ele.
Această veste nu a trecut de editorii revistelor de modă. Pozele cu Twiggy au început să apară în presă și într-o zi s-a trezit literalmente faimoasă. În 1966, modela a fost recunoscuta ca „fața anului”. În 1967, New Yorker, Life și Newsweek au numit în unanimitate Twiggy un „fenomen”. Apoi s-a lucrat cu Vogue britanic, francez și american, lucrând cu celebrul fotograf Helmut Newton, popularitatea incredibilă și ... sfârșitul rapid al carierei sale de model. Nimeni nu a scos-o de pe piedestal, decizia de a pleca la decolare a fost luată chiar de Twiggy.
Mulți oameni cred că Vidal Sassoon a creat personal tunsoarea, dar nu este așa. Uneori capodoperele se nasc în saloanele de frumusete „din preajma”, de mâinile frizerilor, despre care puțini au auzit până acum.
De ce? Deoarece dorea să meargă mai departe. După ce și-a terminat cariera de model, Twiggy și-a creat propria linie de îmbrăcăminte Twiggy Dresses, a deschis un butic în centrul Londrei, a primit mai multe Globuri de Aur pentru rolurile sale în teatru și cinema, a înregistrat două albume muzicale de succes și s-a dovedit a fi o prezentatoare și scriitoare de talent . Și coafura lui Twiggy din anii '60 a căpătat statutul de cult și rămâne în căutare până în prezent, inclusiv printre vedete precum Emma Watson, Carey Mulligan și Michelle Williams ... Astăzi Leslie Hornby acționează ca un protector activ al animalelor, luptă împotriva anorexiei, sprijină bolnavii de cancer și este una dintre cele mai proeminente persoane din lume. Cine știe dacă ar fi îndrăznit să facă toate acestea dacă nu ar fi de acord cu tunsoarea îndrăzneață? Dacă nu facea acel primul pas spre auto-exprimare pe care l-a făcut cu ajutorul frizerului ei?
PRINTESA DIANA
Înainte de a se întâlni cu stilistul Sam McKnight, prințesa Diana a fost numită nimic mai puțin decât „modestă”, „lipsită de apărare” și „emotivă”. Lady Di era faimoasă și respectată înainte de a-se întâlni cu frizerul ei și de a-și schimba imaginea, dar era ea însăși? Cineva a observat: cu cât părul prințesei era mai scurt, cu atât devenea mai fericită. Sam McKnight a făcut părul Dianei cât mai scurt posibil, ceea ce înseamnă că i-a daruit, deși pentru o perioadă scurtă de timp, fericire. După ce a creat celebra tunsoare a Dianei care îi deschide fața, frizerul și-a dezvăluit esența: sub aspectul blând al prințesei, se ascundea o inima caldă a unei rebele.
„Ce ai face cu părul meu dacă ți-aș da libertate deplină?”, A întrebat Diana la prima întâlnire cu noua ei stilistă. „Le-aș tăia”, a răspuns McKnight. - Deci, fă-o, răspunse prințesa hotărâtor. Așadar, a fost creată cea mai populară și mai replicată tunsoare din anii '90, iar Diana a dobândit la un moment dat epitete noi: „îndrăzneță”, „încrezătoare”, „progresivă”.
La titlul de prințesa de Wales s-a adăugat titlul simbol de stil. Și cel mai important, noua tunsoare a ajutat-o pe Diana să se pregătească pentru schimbări mai radicale în viața ei. Doi ani mai târziu, a divorțat de prințul Charles și s-a dedicat obiectivelor sale ce o îngrijorau cu adevărat.
„Îndrăzneță”, „încrezătoare”, „progresivă”. Un simbol de stil înaintea timpului său.
Ea și-a folosit popularitatea din ce în ce mai mare pentru a ajuta oamenii din întreaga lume, pentru a strânge fonduri de caritate și pentru a atrage atenția publicului asupra problemelor despre care a preferat să tacă. Lady Di nu s-a temut să viziteze cele mai dezavantajate colțuri ale planetei, a luat în brațe copii bolnavi în fază terminală, a umblat prin câmpul de mine în semn de protest împotriva utilizării minelor antipersonal. Ea a acționat ca mandatar al spitalelor de cancer, centrelor pentru oamenii fara adăpost și aziluri. Și i-a învățat întotdeauna pe fii ei, William și Harry de a compătimi. Cum a rămas în memoria oamenilor? O prințesă fără bucle fabuloase - dar cu o inimă fabulos de mare. Fata care odată a încetat să se ascundă - în spatele părului, în spatele unui soț influent, în spatele propriilor frici - și a devenit o adevărată „regină a inimilor omenești”. Neînfricată, plin de speranță, legendară.
ANNA VINTUR
Ea este fidelă Vogue de 30 de ani. Frezurii sale - și mai lung. Faimosului bob scurt Anna Wintour are deja o jumătate de secol. Și ce este cel mai interesant: este încă popular. Doamna Wintour, fără îndoială, a ghicit și tendința modei și aici.
Sef redactorul al American Vogue - nu este doar o meserie. Este statut. Nu e ușor de a se conforma, dar Anna Wintour reușește. Creatorii de modă din întreaga lume visează să intre în câmpul ei vizual, tabloidele de modă îi surprind fiecare cuvânt, iar fanii industriei modei urmăresc îndeaproape atât imaginile care apar pe paginile Vogue, cât și imaginile Wintour.
Chiar și în adolescență, știa că își va lega soarta în jurnalismul de modă. Apoi Anna a tăiat „panglica fetei”, preferând părul lung cu un bob cu breton gros care îi acoperea fruntea. A vrut Anna însăși o astfel de tunsoare sau a sfătuit-o frizerul - istoria tace.
În orice caz, noua coafură exprima perfect caracterul viitoarei vedete: clară, directă, strictă. Elegantă și îndrăzneță - în același timp. Și, desigur, este o perfecționistă absolută. Părul ei ar trebui să fie întotdeauna în stare perfectă și, prin urmare, coafarea de două ori pe zi, confort orarului, este un ritual obligatoriu și indestructibil pentru Wintour în timpul Săptămânii Modei. La fel și faptul că pentru fiecare spectacol vine cu mult mai devreme și stă în primul rând. Faima Annei Wintour este un produs secundar al muncii sale, pe care o interpretează cu o pasiune și profesionalism.
Clară, simplă, strictă, elegantă și îndrăzneață - toate în același timp.
Inițiative revoluționare pentru jurnalismul de modă, stereotipuri sparte despre modele și coperte, descoperirea unor designeri talentați precum Christopher Kane, Kate Bosworth și mulți alții, o creștere fără precedent a circulației Vogue și popularitatea sa crescândă de la an la an (și aceasta este în epoca de Internet) sunt toate realizările Wintour. Sef redactor al Vogue este singura femeie din lumea modei care in timpul vietii sale a fost numita una din cele mai proeminente atractii: noua aripă a Muzeului Metropolitan din New York, unde se află Universitatea Costumului. În același timp, Anna Wintour este cunoscută pentru stilul său de conducere dur, exigent și implacabil, pentru care i s-a dat porecla de „Nuclear Winter” și i s-a făcut prototipul unuia dintre personajele principale din carte și film „The Devil Wears Prada ". Cum a reacționat Wintour la acest lucru? A ajuns la premiera filmului. Desigur, in Prada.
Gama Regeneration este un tratament intensiv de reconstructie pentru a repara structura parului deteriorat si pentru a-i reda frumusetea, stralucirea si rezistenta naturala.
Tratament reparator, restructurant care umple fibra capilara la nivel molecular. Pentru un par mai sanatos, mai rezistent la rupere si usor de descurcat.
Cool Brunette - pune in valoare nuanta parului brunet.
Colectia de produse pentru par cu pana la 99% ingrediente naturale.
Dacă vrei ca părul tău să arate frumos, trebuie să-l menții sănătos si să-i înțelegi necesitățile.
Colectia Scalp Line Cotril pentru scalp problematic
Stare de spirit pozitiva. Resurse maxime. Puterea naturii.
GLOW BLAST - colectia inovativa de PIGMENTI CU ACTIUNE DIRECTA, GATA DE UTILIZARE PENTRU CEI CARE NU LE ESTE FRICĂ SĂ ÎNDRAZNEASCĂ!
Produse profesionale de păr Abril et Nature - 100% Vegane!
Cotril Beach - este aliatul perfect pentru cei cărora le place să se bucure din plin de zilele lungi de vară fără compromisuri!
Pentru frumusețe care nu tolerează pauzele.
Somnis&hair - produse pentru par de calitate profesionala destinate ingrijirii la domiciliu. Fabricat in Spania.
Serie pentru păr vopsit cu efect de lungă durată
Soluții moderne in domeniul ingrijirii si coafarii parului